.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری باشکوه روز مازندران

عضو شورای اسلامی شهر ساری از متولیان فرهنگی استان خواست روز مازندران امسال را با شکوه برگزار کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، جمال باقری شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مرکز مازندران افزود: برای هرچه بهتر برگزاری روز مازندران، همه دستگاهها و مسئولان فرهنگی با دقت نظر بیشتری در حال برنامه ریزی هستند.

وی بیان داشت: در برگزاری باشکوه مراسم روز مازندران قطعا نیاز به رسانه ها احساس می شود.

باقری بیان داشت: مهمترین خدمات رسانی به شهروندان در رابطه با بهداشت  محیط بوده که شورا در این زمینه به وظایف نظارتی خود عمل خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری به طرح پزشک خانواده اشاره کرد و افزود: این طرح در سطوح مختلف پزشکی به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

باقری این طرح را در راستای توسعه عدالت در کشور دانست و گفت: طرح پزشک خانواده توسعه عدالت در کشور بوده و در این طرح رابطه مالی مستقیم بیمار و پزشک در حد بسیار زیاد کاهش خواهد داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری، درست عملیاتی شدن طرح را انقلابی در حوزه بهداشت و درمان دانست و اذعان داشت: در صورتی که بیماران در مسیر درست قرار گیرند کاهش خدمات مازاد و غیر ضروری، کاهش هزینه های بیماران را به دنبال خواهد داشت و در صورت برنامه ریزی صحیح انقلابی در این حوزه صورت می گیرد.

باقری به یکی از مواردی که در این طرح مورد ابهام است اشاره کرد و گفت: نحوه پرداخت سرانه پیش بینی شده از طریق سازمانهای بیمه گر بوده و نوع قرارداد پزشکان و سازمانهای بیمه گر در پرده ابهام قرار دارد که نیاز به اصلاح آن احساس می شود.

شهر ساری، مرکز مازندران بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.